2013/07/31

7/17 合格通知

きっかり面接から1週間で結果の通知がメールできました。

メールの添付に合否が書いてあるので、見てくれとのこと。

開くと、、、

「The Boston University School of Management's Executive MBA Admissions Committee has reviewed your application to the Executive MBA Program and would like to offer a place in the class beginning January, 2014. The Admissions Committe is confident that your medical background combined with your teaching experience makes you an excellent candidate for the EMBA program. In addition your experience in research and lab management will enable you to make valuable contribution to your EMBA 27 classmates 

との書き出しが!!!

ごっ合格だ。。。感動。

添付ファイルには
合格の通知書、
Declaration of Intent
Acceptance of Admission offer
が同梱。



Declaration of Intent
Acceptance of Admission offerにサインをして、

7/30までに1500$を払うと入学の意思があるとみなされるとのことです。

私は1st deadlineの6/15までにapplicationを完了しておりましたので、
2500$ドルの学費が免除されるとの連絡もいただきました。

早速お礼のメールを送って、小切手と、書類のサインをすませました。

書類はofficeまで訪ねて届けようと思います。





0 件のコメント:

コメントを投稿